Összes oldalmegjelenítés

2011. március 27., vasárnap

Városnézés egyénileg

Róma egy hatalmas Aquincum. Lépten-nyomon régi emlékbe botlik az ember. Én úgy terveztem a mi négy napunkat, hogy a legfontosabbakat látnunk kell.
Az első napot a Colosseumnál kezdjük, ahova előre megveszem a belépőt neten, így nem kell sorba állnunk. A "kolosszális" alkotás ugrik be elsőként, ha Róma hírességeit kell felsorolnunk. Ami nem is csoda, hiszen valóban egyedülálló alkotás, bár a mai állapota aggasztó, hiszen a rendszeres állagmegőrzés ellenére is egyre romlik.


Nemrégiben nyitották meg az alagsort, ahol bejárható az a rész, ahol az állatokat tartották ketrecekben, vagy éppen a gladiátorok vártak sorukra a küzdelmek alatt. Állítólag több mint 200 macska él a falak között, és lakmározik rendszeresen a látogatók el-elejtett elemózsiájából. Majd jelentkezem a számmal, hogy én mennyit láttam :o))
Legközelebb bemutatom részletesen, mit is terveztem a négy napos városnézésbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése