Összes oldalmegjelenítés

2011. március 17., csütörtök

Olasz ízek

Kata felvetette az alternatív olasz ételeket. Foggggalmam sincs mire gondoltál, Kata :-O
Én csak a hagyományos olasz kajákat ismerem, mint pl: bolognai, milánói, veronai tészta, pizza, minestrone leves, stb.

Nálam a tengeri herkentyűk szóba se jöhetnek, ami meg Neked bejön :o) Isten őrizz ezektől a micsodáktól. Aminek hal vagy tenger szaga van, az nálam kizárt :o(

 
A Kis-Dunán is csak horgászni szeretek, meg max. rántott pontyot eszek. A rakparton se szoktam lehúzni a kocsi ablakát, nehogy bejöjjön a Duna-szag. Boááááá.
Írsz pár sort az általad gondoltakról? :o))))

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Autentikus (van egy jó előadásom a funkcionális analfabétizmusról, a diszlexia is része :-) - bocsi csak vicc volt, biztosan gyorsan olvastad a levelem)Tehát, a helyi jellegzetességekre gondoltam, a pizza, makaróni, milánói már nemzetközileg is ismert, de én a spéci dolgokra lennék kíváncsi. Úgy hallottam, hogy szuper zöldségleveseik, csokipudingjaik és hihetetlen mennyiségű tésztavariációjuk van. Nem kell feltétlenül tengeri kütyü, bár én javasolnám, hogy kóstolgass még, hátha valamelyik mégis bejön.
    Kata

    VálaszTörlés
  2. :o)))))
    Na hallod, ezt tényleg jól melléolvastam :-O
    Még szerencse, hogy az én variációm a két lehetőség közötti választást jelenti, míg a tiéd eredetit jelent. Így nem is annyira ciki, ha két vagy több eredeti recept alapján készült helyi jellegzetességből választok. Így megtalálom az arany középutat, és nem kell meghallgatnom még egyszer az előadásodat a funkcionális analfabétizmusról :DDD

    VálaszTörlés