Összes oldalmegjelenítés

2011. március 14., hétfő

Ilyen időt akarooook

Hát igen, a mai nap ismét tökéletes időt hozott. Biztos volt legalább 22-23 fok a napon. Naptej hiányában nem is nagyon mertem sokáig a napon ülni. Pár éve jártam úgy, hogy pont március idusán úgy leégtem V-alakban, hogy csak a csoda és az aloe vera first spray segített rajtam :-(
Szóval, ilyen időt akarooook Rómában is. Gyönyörű, ragyogó, kristálytiszta idő és lengedező szél. Jó, tudom,  a telhetetlenségnek is vannak fokozatai, és én most épp a felső határát súrolom :o)))
Még ma éjjel itt alszunk, de holnap útra kelünk székes fővárosunkba, hogy újból belevessük magunkat a megszokott taposómalomba. Nem mondom, szeretem a munkámat és szeretem a munkahelyemet, de fájó szívvel fogom itt hagyni az első, tökéletes hosszú hétvégét. Nna, de még nincs vége, holnap is van még egy kis időnk kiélvezni a szabadságot. Csak az időjósok most az egyszer tévedjenek, és ne legyen borús idő!! Bár, abban meg az a jó, hogy akkor nem is fáj annyira a szíve az embernek, hogy haza kell menni. Szóval, minden rosszban van valami jó, és fordítva :o))))

2 megjegyzés:

  1. Hali!
    Ilyen szép időben nem csodálom, hogy már a kiránduláson, nyaraláson gondolkodsz folyamatosan. Utána néztél már, hogy mely napon, melyik múzeum látogatható ingyenesen, illetve milyen kedvezményes kártyákat fogadnak el (ICOM, ICOMOS, helyi kátyák)? Érdemes egy csendes, cserépkályha-mentes estén :-( böngészni ebben a vonatkozásban is.
    Kata

    VálaszTörlés
  2. Szia Kata,
    igen. Nézegettem. A Róma Kártya nagyon sok lehetőséget nyújt. Ezen az oldalon elég részletesen leírják, hogy hol lehet kedvezményt igénybe venni a kártyával.
    http://roma-szenvedely.uw.hu/frissinfo/frissinfo.html
    Viszont attól tartok, hogy nekünk nem lesz időnk múzeumba menni, mert csak 3,5 napot leszünk Rómában :( Odafelé Bolognát, visszafelé Firenzét, Pisát és Velencét nézzük meg, persze ott is célirányos városnézés lesz.
    De nem gond, legközelebb csak múzeumlátogatást szervezek Rómába :o)))
    Éva

    VálaszTörlés