Összes oldalmegjelenítés

2011. március 30., szerda

Róma, a népszerű ;-)

Hát igen. Kicsi a világ. Az köztudott, hogy Róma nagyon népszerű hely a turisták körében, de arra végképp nem gondoltam volna, hogy a főiskolai csoportban is lesz friss élményeket szerzett "kolléga" :o)))
Pedig van. Sőt, már el is látott jó tanácsokkal, okosságokkal, amiért nagyon-nagyon hálás vagyok neki. Pont azért jó a közvetlenül szerzett beszámoló, mert valóban elkerülhetőek a feleslegesen rótt körök, és beigazolódik az, hogy az ember lánya - mármint én ;) - milyen előrelátó és alapos.
Erzsi (remélem, nem haragszik meg, hogy nevesítettem) említette, hogy a közlekedés terén nincsenek éppen a helyzet magaslatán.


Az az igazság, hogy rutinos utazóként én pont erre készültem fel a legjobban. Alapos tervezés, pontos, lépésről-lépésre tervezett városnézés, amibe belecsúszhat egy-egy eltévedés is. Pont az időhiány miatt készülök fel mindig a váratlan helyzetekre, na meg persze az örökké "zsörtölődő" három pasi miatt, akikkel megyek :o))) Én még elvolnék a ténfergéssel, de ők nem, így mindig magabiztosnak kell látszanom, és tökéletesen felkészültnek.


 Drága anyósom mindig mondja is, hogy "ugye életem most is olyan felkészült vagy, mint mindig", meg "vigyázz a fiúkra, hiszen te vagy a család összetartója" ;-))) Hát ja.
Szóval, ezért fontosak az első kézből kapott infók, amiért tényleg nem győzök hálálkodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése